Tweede Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day
Op 1 oktober 2021 werden bewoners van Brabantse zorginstellingen verrast met een workshop schilderen waarin het werk De aardappeleters centraal staat.
Wilt u zich met uw organisatie ook duurzaam verbinden met een ijzersterk internationaal merk als het Van Gogh Museum? Ziet u ook grote voordelen in het versterken van elkaars strategische ambities? Dan zien we u graag als partner van het museum.
Een zonnebloemenlabyrint op het Museumplein, populaire tentoonstellingen als Hockney - Van Gogh: The Joy of Nature en Van Gogh & Japan, restauraties van schilderijen, een nieuw entreegebouw: onze partners en sponsors maakten deze succesvolle projecten mogelijk.
Het Van Gogh Museum behoort tot de internationale top van kunstmusea. Met een groot en divers publiek uit vele landen, een online fanbase van ruim 8 miljoen volgers wereldwijd, aantrekkelijke hospitalitymogelijkheden, activaties en programmering, bieden we voor iedere partner bijzondere faciliteiten en exposure.
Het Van Gogh Museum is een ondernemend museum en zorgt zelf voor circa 89% van zijn inkomsten door middel van kaartverkoop, merchandise, wholesale, licenties en sponsoring.
De afgelopen jaren hebben we deze inkomsten onder meer in digitale middelen geïnvesteerd om de collectie nog breder toegankelijk te maken en zijn projecten voor kinderen en ouderen gerealiseerd.
Dankzij duurzame samenwerkingen met bedrijven als ASML, Van Lanschot, Sompo Japan Nipponkoa, DHL Express, Takii, Heineken en Hyundai zijn de afgelopen jaren bijzondere projecten gerealiseerd.
Wilt u zich ook met uw bedrijf aan het Van Gogh Museum verbinden? Neem contact op met Marissa Otten of Urita Mual: